Este distintivo se concede a los anuncios en los que el inquilino o los inquilinos anteriores se mudaron y se marcharon sin problemas, como lo demuestra una opinión positiva o ninguna mala opinión por su parte, lo que indica que la entrega de la unidad de alquiler al propietario se realizó sin problemas.
Verificado por Flatio
El distintivo se otorga a los anuncios en los que un miembro del equipo de Flatio estuvo presente físicamente, ya sea para tomar fotos, crear un recorrido virtual o permanecer en la unidad de alquiler por diversos motivos, ya sea solo o con amigos y familiares.
StayProtection vs. Stay Benefits
StayProtection
StayProtection para Inquilinos es una cobertura de Flatio que se aplica en todo momento. Fue diseñada para protegerte a ti, a tu dinero y a tu tranquilidad. También incluye una exclusiva Garantía de Mudanza, asegurándote un lugar para vivir incluso si las cosas no salen según lo planeado.
+ Stay BenefitsStayProtection+ Stay Benefits
Stay Benefits es una parte especial del paquete de StayProtection que no viene con todas las propiedades de Flatio. Incluyen seguro de responsabilidad civil, servicios de asistencia y soporte en línea 24/7 para todas las situaciones cubiertas por este paquete.
Puedes obtener más información sobre nuestros paquetes StayProtection y Stay Benefits y cuándo son aplicables en esta página.
Verificado por Inspector Nómada
Este distintivo se concede a las propiedades que han sido inspeccionadas por un Inspector Nómada y verificadas como adecuadas para el trabajo remoto en términos de velocidad de Wi-Fi, espacio de trabajo, ubicación, etc. Un Inspector Nómada es un influencer nómada digital miembro del Club de Inspectores Nómadas de Flatio.
Perfecto para profesionales
Un piso seleccionado personalmente que cumple con los requisitos de los clientes de negocios
Plataformas de los principales competidores
En nuestra comparación, consideramos principalmente plataformas que tienen un enfoque similar al de Flatio y que también son adecuadas para estancias de media o larga duración. En concreto, analizamos los datos de Booking.com, Spotahome, Homelike y Uniplaces.
I have not felt protected as a client in the situation experienced with this apartment, I had to move for more than justified reasons and yet none of the lost money has been returned to me.
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08.04.2024•Valencia
Vratislav T.
Inquilino
slozity system a ptáte se na otazky ze soukromi na to nemate zadny zakonny narok
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03.04.2024•Nosislav
Alexandre P.
Inquilino
no answer so far from the landlord. I am retrying to see if I get more chance.
I already booked my airplane tickets.
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03.04.2024•Praga
Jakub L.
Inquilino
If we are paying for services of the flatio you should help to resolve problems with the landlord.
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25.03.2024•Praga
Stephanie S.
Inquilino
many of the listings hosts do not respond to request, you would remove inactive hosts
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01.03.2024•Oporto
Lily S.
Inquilino
Allow a longer time to file a complaint and get my money back. It took me 2 days to discover all of the things wrong with the apartment that just made it impossible for me to live there. I tried contacting the landlord first to see if it would be resolved and by the time that I had given up on that, the window to file had closed.
There was an issue with the heat (I rented in January in Prague) where the radiator was full of air so 75% of the radiator would not get hot.
There was an issue with the running water for the toilet(it was not refilling and would only flush once an hour) and the landlord told me that it was "good enough" and it would take too long to get someone to fix it. You can look in my messages to see this. So I had to forfeit an entire month's rent because I was trying to resolve an issue with the owner first. I made the first few days of my move to Prague incredibly stressful. Please, if someone is reading this, can i have my money back?
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27.02.2024•Praga
Brian T.
Inquilino
Communication was prompt and horrible
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27.02.2024•Funchal
Martin S.
Inquilino
I would like to close a task once I do it and not getting an immediate confirmation unfortunately means I have to come back to this. Airbnb offers direct bookings, this should be shown in the overview of results...
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14.01.2024•Las Palmas de Gran Canaria
Timothy H.
Inquilino
You should be ashamed.
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08.02.2024•São Roque do Pico
Jon S.
Inquilino
Background check of landlords,
check for legality of the apartment prior to renting to paying customers.
Live up to some level of professional accountability when your paying customers have a bad and illegal experience with a landlord.
Hire an attorney in the countries you do business in, to ensure a proper (and legal) lease agreement.
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06.02.2024•Lisboa
Mihalyne L.
Propietario
Péncentrikus az oldal de a partnereinek az érdekeit mint jelen esetben a tulajdon érdekeit nem veszi figyelembe.A bérlő nem fizetett és kárt okozott.Az oldal szerint nem kérhetünk depositot.Biztosítási díjat számolnak fel.Most akkor tessék kártalanítani!!
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03.02.2024•Budapest
Julie S.
Inquilino
I don't know anyone traveling.
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30.01.2024•Calheta de Nesquim
Siret T.
Inquilino
problems with google login, problems with chrome on mac.
solution was make account with password
and use firefox on windows
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10.01.2024•Sanlúcar de Barrameda
Ahmed A.
Inquilino
WORST SERVICE EVER!
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03.01.2024•Lisboa
Luis F.
Propietario
I won't work with you again, unless you allow a different model of lease agreement. The one Flatio forces upon landlords is complete nonsense.
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12.01.2024•Lisboa
María L.
Propietario
No se ha cumplido lo de la primera reserva gratis.
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08.01.2024•Tafira Alta
Kevin S.
Inquilino
Page keeps refreshing instead of moving forward. Very annouing
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14.11.2023•Lisboa
David R.
Propietario
Nem jó a customer care ès telefonos elèrhetõsèg sincs
Nem vèdi meg a tulajdonost elèggè a nem jószàndekū berloktol
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10.11.2023•Budapest
Bruno B.
Propietario
Guest service fee needs to be known to the landlord. So that landlord can communicate to potential guests. Guest service fee of 15% is ridiculously too high. Also an option for landlord to pay all fees needs to be included.
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05.11.2023•Split
Vikrant H.
Inquilino
VERY HIGH SERVICE FEE
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15.10.2023•Lisboa
Андрей М.
Inquilino
Не брать комиссию
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10.10.2023•Varsovia
Éva F.
Inquilino
Too complicated, should be more simple.
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01.10.2023•Budapest
Christopher L.
Inquilino
Let me contact the host directly before asking to book.
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11.09.2023•Praga
Mischa P.
Inquilino
Hovni
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04.09.2023•Praga
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