Este distintivo se concede a los anuncios en los que el inquilino o los inquilinos anteriores se mudaron y se marcharon sin problemas, como lo demuestra una opinión positiva o ninguna mala opinión por su parte, lo que indica que la entrega de la unidad de alquiler al propietario se realizó sin problemas.
Verificado por Flatio
El distintivo se otorga a los anuncios en los que un miembro del equipo de Flatio estuvo presente físicamente, ya sea para tomar fotos, crear un recorrido virtual o permanecer en la unidad de alquiler por diversos motivos, ya sea solo o con amigos y familiares.
StayProtection vs. Stay Benefits
StayProtection
StayProtection para Inquilinos es una cobertura de Flatio que se aplica en todo momento. Fue diseñada para protegerte a ti, a tu dinero y a tu tranquilidad. También incluye una exclusiva Garantía de Mudanza, asegurándote un lugar para vivir incluso si las cosas no salen según lo planeado.
+ Stay BenefitsStayProtection+ Stay Benefits
Stay Benefits es una parte especial del paquete de StayProtection que no viene con todas las propiedades de Flatio. Incluyen seguro de responsabilidad civil, servicios de asistencia y soporte en línea 24/7 para todas las situaciones cubiertas por este paquete.
Puedes obtener más información sobre nuestros paquetes StayProtection y Stay Benefits y cuándo son aplicables en esta página.
Verificado por Inspector Nómada
Este distintivo se concede a las propiedades que han sido inspeccionadas por un Inspector Nómada y verificadas como adecuadas para el trabajo remoto en términos de velocidad de Wi-Fi, espacio de trabajo, ubicación, etc. Un Inspector Nómada es un influencer nómada digital miembro del Club de Inspectores Nómadas de Flatio.
Perfecto para profesionales
Un piso seleccionado personalmente que cumple con los requisitos de los clientes de negocios
Plataformas de los principales competidores
En nuestra comparación, consideramos principalmente plataformas que tienen un enfoque similar al de Flatio y que también son adecuadas para estancias de media o larga duración. En concreto, analizamos los datos de Booking.com, Spotahome, Homelike y Uniplaces.
no answer so far from the landlord. I am retrying to see if I get more chance.
I already booked my airplane tickets.
Mostrar más
03.04.2024•Praga
Jakub L.
Inquilino
If we are paying for services of the flatio you should help to resolve problems with the landlord.
Mostrar más
25.03.2024•Praga
Lily S.
Inquilino
Allow a longer time to file a complaint and get my money back. It took me 2 days to discover all of the things wrong with the apartment that just made it impossible for me to live there. I tried contacting the landlord first to see if it would be resolved and by the time that I had given up on that, the window to file had closed.
There was an issue with the heat (I rented in January in Prague) where the radiator was full of air so 75% of the radiator would not get hot.
There was an issue with the running water for the toilet(it was not refilling and would only flush once an hour) and the landlord told me that it was "good enough" and it would take too long to get someone to fix it. You can look in my messages to see this. So I had to forfeit an entire month's rent because I was trying to resolve an issue with the owner first. I made the first few days of my move to Prague incredibly stressful. Please, if someone is reading this, can i have my money back?
Mostrar más
27.02.2024•Praga
Christopher L.
Inquilino
Let me contact the host directly before asking to book.
Mostrar más
11.09.2023•Praga
Mischa P.
Inquilino
Hovni
Mostrar más
04.09.2023•Praga
Jan M.
Propietario
Moji nájemníci si opakovaně stěžují na nekomunikaci ze strany Flatio. V případě jakýchkoliv potíží, či dotazů nájemníků Flatio podpora nesplňuje očekávání nájemníků.
Mostrar más
29.08.2023•Praga
Anton V.
Inquilino
The very big problem is a fee. I'm an Ukrainian and saw 50% off. How to use it I didn't know. Made reservation at night and had no answer from support. So paid full price, then in several weeks got those 50% back. Well, ok. But then I made second reservation... and again the same system. I'm still Ukrainian. Why do I need to write every time?
I would recommend lower fee for long stays or for extension. Your service helps to find landlords and that's all. If we meet, we can continue without you... Well, we did it and you don't get money anymore. Just because of high prices. I could pay some euros for comfortable mailing, payment and contract system. But pay hundreds... No, thanks.
Mostrar más
01.08.2023•Praga
Vladimir G.
Inquilino
no options for discussion
Mostrar más
27.07.2023•Praga
Thomas S.
Inquilino
Very poor and not tenant friendly.
Mostrar más
18.06.2023•Praga
C G.
Inquilino
Ten years of data collection is horrifying. Be better.
Mostrar más
10.05.2023•Praga
Vladyslav S.
Inquilino
my last experience was awful!!
if you cancel the apartment for any reason earlier, you will be obliged to return the difference, proportionate to the discount you received when booking. We booked for half a year since we planned to live that long or even longer. But due to certain circumstances, we had to move out earlier, on the 3rd month, and return an additional 18k CZK to the owner. It was quite an unpleasant experience, as the apartment ended up costing about 34 thousand CZK per month or 102,000 CZK for 3 months. Is it worth it? Absolutely not.
Mostrar más
05.05.2023•Praga
Daniel L.
Inquilino
No reply about requested apartment
Mostrar más
02.03.2023•Praga
Camille Q.
Inquilino
Everything could have been done better. I have used Airbnb for over ten years; this was my first and last time using Flatio. You don't actually get any support from the company, despite paying an insane fee, and I felt helpless in what was one of the worst months of my life. Never again.
Mostrar más
28.12.2022•Praga
Anastasiya D.
Inquilino
there is not a contact
Mostrar más
28.10.2022•Praga
Alazne G.
Inquilino
Los fees carísimos, desorbitado
Mostrar más
14.10.2022•Praga
Marwa A.
Inquilino
I am displeased because after I have sent flatio pics of the conversation between me and the landlord, still I didn't get a reefund for the stay and even paid for days which I didn't stay.
Mostrar más
16.09.2022•Praga
Chen M.
Inquilino
No ability to contact the landlord before booking? feature severely needed
Mostrar más
04.07.2022•Praga
Dana H.
Propietario
Po změnách v přístupu k majitelům již nemohu Flatio doporučovat.
Mostrar más
06.06.2022•Praga
Jana M.
Inquilino
Ignorance k nasemu problemu, triky ve vasich podminkach... Plus nemoznost se s vami spojit v dobe nastehovani, coz mela byt emergency linka.
Uz nikdy Vic vasi agenturu.
Mostrar más
29.04.2022•Praga
Luboě M.
Inquilino
Protože hodnocení nejde přeskočit.
Mostrar más
18.05.2022•Praga
Agnieszka G.
Inquilino
Your services don't work. Nobody was working during the weekend when I needed your help. I found a very expensive hotel by myself, got super stressed that I'm homeless in a new city and overall you helped me only with return of my money (not all of it). I called your emergency line and you asked me to send you an email...but nobody was working this weekend hahaha The worst customer service ever. Only the agent that terminated my contract was amazing and helpful, so I'm grateful for her help.
Mostrar más
15.04.2022•Praga
Lorenzo G.
Inquilino
Not existing customer support, you don't care about your customers.
Mostrar más
09.03.2022•Praga
Stanislav K.
Propietario
zatim neni doresena oprava meho bytu po poslednim devastujicim zazitku s najemnikem pres Flatio. az se tak stane ohodnotim lepe.
Mostrar más
10.02.2022•Praga
Xxxx X.
Inquilino
Flatio je jedna amatérska spoločnosť, ktorá by v prvom rade mala viac popracovať na svojom customer protection & supporte. Keď po incidente kde ma v prenajatom byte prepadli dvaja cudzinci, jediné na čo sa vzchopili bolo, písomne pokarhať majiteľov a ako kompenzáciu ponúknuť 25% zľavu z poplatku za služby z NASLEDUJÚCEHO ubytovania. 25%.. čo pri ubytovaní na mesiac, ktoré si štandardne hľadám činí asi 250kč. Výsmech do tváre klientovi. A poručíte tým mladú neskúsenú zamestnankyňu, ktorú mi vo vašom mene volala, aby mi tú úbohú kompenzáciu ponúkla. Cením si jej odvahu, a súcitím s ňou, že ešte aj ju ste vystavili takému stresu. Takže majiteľom a manažérom Flatia: Ste lakomí chudáci a amatéri. Toto bolo posledný krát, čo som si cez vás nejaké ubytovanie prenajal. Už jedine iba hotel alebo AirBnB. Zbohom
Mostrar más
04.02.2022•Praga
¡Únete a Flatio y disfruta de tus viajes al máximo!
¿Qué obtendrás?
Descuento de €20 para tu primera estancia
Todos los beneficios de Flatio gratis
Ofertas especiales a precios especiales - ¡solo para personas registradas!
Utilizamos cookies, incluidas las de terceros, para el funcionamiento de esta web de estancias mensuales. Además de las operativas necesarias para el funcionamiento real de Flatio, también utilizamos cookies preferenciales, analíticas y de marketing. Al hacer clic en Personalizar las cookies, puedes decidir sobre cada categoría o rechazar todas las cookies que no sean las básicas. Además, puedes leer información detallada en una página concreta sobre la privacidad de nuestras visitas y clientes.
Bienvenido a nuestra lista de destinos donde tenemos algunos alojamientos increíbles listos para ti.
Atención propietarios: tienes la oportunidad de alquilar en cualquier parte del mundo, ¡independientemente del país! No te preocupes si tu ciudad no aparece aquí: simplemente incluye tu propiedad y añadiremos tu destino a nuestro listado. ¡Sé el primero en ofrecer un lugar cálido y acogedor para alojarse en tu ciudad!